• Lorem ipsum

Let op: Onze leveranciers hebben vanwege de Corona pandemie problemen met uitleveren. Het kan dus voorkomen dat bepaalde artikelen niet leverbaar zijn.

Voor de verzending werkt Be®Nice Lingerie voor jou samen met DHL. Je ontvangt een pakketje waardoor je lingerie producten van topkwaliteit blijven. We versturen je pakket met een traceercode zodat je op de hoogte blijft van de levering. Tijdens het afrekenen kun je kiezen van welke vervoerder je gebruikt wilt maken. 

Voor DHL bedraagt de levertijd 1 à 2 werkdagen. 

Levertijd DHL:

Besteld op:

Geleverd op:

Maandag voor 15.00 uur

Dinsdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Dinsdag voor 15.00 uur

Woensdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Woensdag voor 15.00 uur

Donderdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Donderdag voor 15.00 uur

Vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Vrijdag voor 15.00 uur

Zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Weekend

Dinsdag tussen 10.00 en 17.00 uur

Be®Nice Lingerie voor jou verzendt standaard naar alle bestemmingen binnen Nederland en België. Verzending naar overige landen in de EU kan aangevraagd worden. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden. Be®Nice Lingerie voor jou verzendt geen pakketten naar landen buiten de EU.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzendkosten bedragen bij Be®Nice Lingerie voor jou slechts €4,95. Bestellingen boven de €59,- verzenden wij gratis. Bestel je vanuit België dan bedragen de verzendkosten € 6,95. Wij berekenen geen verzendkosten naar België vanaf €99,-. Verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag. Je kan je bestelling uiteraard gratis ophalen in onze winkel in Heerde.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

De meeste artikelen hebben wij voorradig en sturen wij snel naar je toe. De gemiddelde levertijd bedraagt 1 à 2 werkdagen. Indien je merken hebt besteld met een verschillende levertijd, houden wij de levertijd van het artikel aan met de langste levertijd.

Voor producten die wij niet op voorraad hebben, bedraagt de levertijd ca. 3 tot 5 werkdagen. We verzenden je volledige bestelling (dus ook de artikelen zonder levertijd) pas wanneer deze helemaal compleet is. 

Mocht je het artikel met de snellere levertijd eerder nodig hebben, kun je dit ons laten weten en versturen wij de bestelling in delen. Mocht de levering van de bestelling onverhoopt een vertraging oplopen, dan stellen wij je hiervan per e-mail op de hoogte.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De vervoerder bezorgt jouw pakket op het verzendadres wat je opgeeft tijdens het bestellen. Is er niemand aanwezig en past het niet door de brievenbus? Dan wordt het pakket bij de buren gebracht. Als het pakket niet afgeleverd kan worden bij buren wordt jouw pakketje naar een DHL servicepunt gebracht. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet.

 

Kan ik een artikel omruilen?

Wil je je artikel(en) omruilen? Geen probleem. Neem dan even contact met ons op, dan sturen we kosteloos de juiste maat naar je toe. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Indien je kiest voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, dan worden de retourkosten van €5,- verrekend met het retourbedrag. 

 

Hoe stuur ik mijn pakketje retour?

Je hebt het wettelijk het recht om de bestelde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Dit doe je door een e-mail te sturen naar [email protected] onder vermelding van je ordernummer + de artikelen die je retourneert. Je kunt hiervoor ook het modelformulier voor herroeping meesturen, maar dit is niet verplicht. Wij nemen geen retouren in behandeling die na bovengenoemde 14 dagen worden aangemeld.

Na je retourmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen de tijd om de betreffende artikelen retour te sturen. Indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Hieronder onze adresgegevens:

Retouradres
Be®Nice Lingerie voor jou
t.a.v. Retouren
Zwolseweg 2
8181 AD Heerde

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Vergeet niet om de pakbon bij te voegen bij je retour en aan te kruisen welke producten je hebt geretourneerd. Wij zullen binnen 10 werkdagen het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten terugstorten op de betaalrekening waarmee online is betaald.

Let op: Hygiënische artikelen zoals slips of onderbroeken waar de verzegeling van is verbroken kunnen wij niet in behandeling nemen.