• Lorem ipsum
Veelgestelde vragen
Bestellen en betalen
Via welke mogelijkheden kan ik betalen?

In onze shop kun je met de meest gangbare betaalmethoden veilig betalen, zoals iDeal, creditcards en achteraf betalen. Ook het online afrekenen met enkele giftcards is mogelijk. Pinnen of contant betalen is mogelijk in onze lingeriewinkel. Hier meer informatie over de betaalmogelijkheden

Kan ik mijn VVV Cadeaukaart ook bij jullie inleveren?

Ja, dit is mogelijk zowel in de webshop als in onze lingeriewinkel in Heerde! Deze optie kun je selecteren tijdens het afrekenen. Vervolgens kun je bij het 'betalen' de code opgeven via onze betaalpartner Pay. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust even contact met ons op. Wij helpen je graag.

Ik heb een Fashioncheque, hoe kan ik die inleveren?

De Fashioncheque kun je vanaf nu ook online inwisselen! Deze optie kun je selecteren tijdens het afrekenen. Vervolgens kun je bij het 'betalen' de code opgeven via onze betaalpartner Pay. Mocht dit niet lukken, neem dan gerust even contact met ons op. Wij helpen je graag.

Het blijft uiteraard mogelijk om de Fashioncheque in te leveren in de lingeriewinkel in Heerde.

Bezorging en levering
Ik heb per ongeluk een bestelling via jullie website geplaatst. Hoe kan ik de order annuleren?

Neem dan direct contact met ons op via de telefoon, chat of via email [email protected] Als je het ordernummer doorgeeft en aangeeft dat deze bestelling geannuleerd kan worden, dan zorgen we dat de bestelling en het geld z.s.m. wordt terugbetaald.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De meeste artikelen hebben wij voorradig en sturen wij snel naar je toe. De gemiddelde levertijd bedraagt 1 à 2 werkdagen. Indien je merken hebt besteld met een verschillende levertijd, houden wij de levertijd van het artikel aan met de langste levertijd.

Mocht je het artikel met de snellere levertijd eerder nodig hebben, kun je dit ons laten weten en versturen wij de bestelling in delen. Mocht de levering van de bestelling onverhoopt een vertraging oplopen, dan stellen wij je hiervan per e-mail op de hoogte.

Wat zijn de verzendkosten?

Standaard verzendkosten bedragen bij Be®Nice Lingerie voor jou slechts €4,95. Bestellingen boven de €59,- verzenden wij gratis. Bestel je vanuit België dan bedragen de verzendkosten € 6,95. Je kunt je bestelling uiteraard gratis ophalen in onze winkel in Heerde

Kan ik online bestellen en vervolgens passen en betalen in de winkel?

Ja, dit is zeker mogelijk! Kies tijdens het afreken voor de optie 'Afhalen' en bij betaling 'Pinnen'. Wij houden de door jou bestelde artikelen één week voor je gereserveerd.

Hoe werkt het ruilen en/of retourneren?

Mocht het artikel toch niet aan je verwachting voldoen, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst laten weten van de koop af te willen zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Wil je je artikel(en) omruilen? Neem dan even contact met ons op, dan sturen we kosteloos de juiste maat naar je toe. Indien je kiest voor een terugbetaling van het aankoopbedrag, dan worden de retourkosten van €5,- verrekend met het retourbedrag. 

Het retouradres is: 

Be®Nice Lingerie voor jou
t.a.v. Retouren
Zwolseweg 2
8181 AD Heerde

Let op: hygiënische artikelen zoals slips of onderbroeken versturen wij verzegeld naar je toe. Als de verzegeling verbroken is, dan kunnen wij dergelijke retouren niet in behandeling nemen.

Kan ik mijn bestelling ook omruilen in de winkel?

Uiteraard kun je jouw bestelling ruilen of retourneren in onze winkel in Heerde. Je kunt dan meteen verschillende artikelen passen om je keuze te bepalen. Indien het door jou gewenste artikel niet aanwezig is in de winkel, kunnen wij altijd een bestelling voor je doen bij de leverancier.

De ruiling kan dan per post naar je verstuurd worden of je haalt deze op. Als je er zeker van wilt zijn dat het door gewenste artikel in de winkel aanwezig is, kun je hierover het beste even van tevoren contact met ons opnemen.

Lingeriewinkel
Wat zijn de openingstijden?

Onze lingeriewinkel in Heerde is geopend op dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Wij verwelkomen je dan graag in onze winkel. Wil je een persoonlijke maken buiten de openingstijden? Dan is dat ook mogelijk. Neem gerust even contact met ons op.

Bekijk hier de routebeschrijving

Hoe kan ik een persoonlijke afspraak maken?

Het is mogelijk om buiten de reguliere openingstijden de lingeriewinkel exclusief te openen voor jou. Graag vertellen we meer over de mogelijkheden. Neem gerust contact met ons op via 0578 69 39 15, chat of mail [email protected]

Hebben jullie alle artikelen die in de webshop verkrijgbaar zijn ook in de winkel?

Ja, de voorraad loop synchroon met onze winkel. Wil je weten of het gewenste artikel in onze winkel aanwezig is, bel of mail dan gerust en we helpen je graag even verder. Op de productpagina vermelden we trouwens ook de voorraad van het artikel. 

Tip: Je kunt ook de bestelling plaatsen en aangeven het te willen afhalen in onze winkel. Op die manier weet je zeker dat het artikel voor je klaarligt en niet uitverkocht raakt. Je betaalt dan wanneer je de bestelling komt afhalen in onze winkel.

Welke betaalopties bieden jullie in de winkel?

Je kunt in onze winkel contant betalen, met een creditcard en uiteraard pinnen. Heb je een cadeaubon, VVV Cadeaubon of Fashioncheque? Dan kun je die zowel online als in de winkel inwisselen.

 

Is het mogelijk om te parkeren voor het pand?

Ja, wij bieden speciale parkeerplekken aan voor onze klanten. U kunt hier gratis gebruik van maken. Bekijk hier de routebeschrijving

Is de winkel toegankelijk voor mindervaliden?

Ja, wij hebben de entree van de lingeriewinkel vernieuwd zodat de drempel letterlijk is weggenomen om bij ons langs te komen. Zo kunt u de winkel ook betreden met een scootmobiel rolstoel. Bekijk hier de routebeschrijving

Algemeen
Wat is de waarde van de lingerie cadeaubon?

Ben je op zoek naar een origineel persoonlijk cadeau? Dan is een Lingerie Voor Jou cadeaubon het perfecte geschenk. Je kunt de waarde van de bon zelf bepalen als je langskomt in de winkel. Wil je cadeaubon online bestellen? Dan kan dat natuurlijk ook met de volgende waarde:

  • Cadeaubon 10 euro
  • Cadeaubon 25 euro
  • Cadeaubon 50 euro
  • Cadeaubon 100 euro
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij doen met ons gehele team ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, wil je dit dan zo snel mogelijk aan ons te melden? Je kunt een e-mail sturen naar [email protected]. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum. Binnen 7 werkdagen ontvang je antwoord over de afhandeling van de klacht. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen. Wanneer de klacht niet wordt opgelost, kun je jouw klacht sturen naar WebwinkelKeur. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden